fredag 21 november 2008

Skön kväll...

Kvällen blev precis så underbar och lugn som vi hade hoppats. Efter att jag kommit hem från stan åkte vi och handlade lite så vi skulle ha mys inför kvällen.
När vi kom hem gjorde jag en äppelkaka som vi åt med vaniljsås. Drack julmust till och bara mös av varandra. Jag slog in mammas presenter inför imorgon. Fick även ett mysigt samtal från bästis-Sanna, ser fram emot när vi ses på onsdag.

Senare på kvällen delade vi en flaska vin av mitt nya favoritvin Gloria, som jag presenterades för när mamma och jag gick provsmakning på matmässan. Ett helt underbart chardonnay, rekommenderas varmt till alla, det är otroligt gott. Till vinet åt vi Lindtchoklad och småtittade på TV.

Nu ska jag plocka ihop paketen och lite annat inför imorgon. Sedan är det nog dags för att ta med mannen och krypa ner innanför lakanen. Imorgon blir en händelserik dag, med brunch, museum och födelsdagfirande. Jag har världens bästa mamma som förtjänar allt det bästa.

Nu står världens sötast hund och tittar på mig nu. Tror bestämt att hon också vill krypa till sängs... Bäst att göra som hon säger... natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar