tisdag 11 november 2008

Förkylningen fortsätter...

Idag känner jag mig piggare, men jag är mera förkyld, hur nu det händer ihop. Men förhoppningsvis är det på väg åt rätt håll i alla fall.

Fick nån konstig frossa-attack inatt och låg bara och skakade i sovrummet. Jag hade nog behövt en extra filt eller något, men var så trött så jag orkade inte upp och hämta den. Dessutom ville jag inte väcka maken mer än nödvändigt, han skulle upp tidigt idag och det var nog tillräckligt jobbigt att sova bredvid mig som bara bökade. Hade så himla svårt att somna, eftersom jag inte kan andas ordentligt nu när jag är så förkyld. Så det tog lång tid att somna, och så vaknade jag till hela tiden.

Det blir inget jobb idag i alla fall. Jag är för förkyld, tror inte att det skulle uppskattas av någon. Som tur är rycker underbara maken in och tar barngruppen tillsammans med min kollega. Så jag kan andas ut lite i alla fall.

Så det blir väl ytterliggare en dag med att bara ta det lungt. Ska se om jag orkar dammsuga också, och kanske ta hand om lite tvätt. Men det beror på hur mycket jag orkar.

1 kommentar:

  1. Hihi förlåt, hoppas självklart på att kunna tala om det så snart som möjligt..
    Det borde ta max 14 dagar men säger 1 månad.. :D
    Söt blogg..

    SvaraRadera