söndag 16 november 2008

Kvällsmys...


Så där. nu har vi tittat på film, det blev den där "What happens in Vegas", med Kutcher/Diaz och självklart var den lite sådär förutsägbar som alla de där filmerna, men den var också söt och ganska rolig, precis lagom för en slö söndagskväll i soffan.
Skall strax krypa till sängs, måste bara fixa ett par saker inför morgondagen... Funderar på att gå upp tidigt och överraska maken med frukost på sängen... vad tror ni om det? Det är han verkligen värd efter allt han har gjort för mig den här vecka nu när jag varit sjuk. På tal om sjukdom så är jag mycket bättre. Inte alls lika snorig längre. Nu är det ju bara den där hostan kvar. Och hostan är förjäklig. Det är tyvärr något inte så trevligt som jag ärvt från min mamma. Vi båda kan hosta rejält i månader efter att vi varit förkylda. Nästan så folk tror att man har lunginflammation..










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar