måndag 17 november 2008

Hemma till slut...

Sådär, dagen börjar gå mot kväll. Mamma hann inte med att komma och fika, och det var kanske lika bra, jag behövde lite extra tid att pula med den inlämningsuppgift som skulle in idag. Men den blev klar och inlämnad idag, så jag kände mig riktigt duktig.

Efter skolan åkte jag hem, hämtade maken och sedan gav vi oss ut och shoppade lite småsaker. Vi letade efter adventsstjärnor att hänga i våra fönster i vardagsrummet, men vi hittade ingen som vi gillade så vi får leta vidare. Vi köpte i alla fall en sån där grangirlang med lampor, som skall sitta på balkongräcket. Kommer bli väldigt fint.

Sedan åkte vi hem, och jag slog in paket. Svärfar fyllde nämligen år idag, så när paketen var klara åkte vi dit, och tacos och tårta. Det var trevligt, och vi kom hem nu strax efter tio. Har kollat på nyheterna och nu är det bara att kolla av och planera morgondagen innan det är sängdags. Skall bli skönt att krypa ner, känner mig riktigt trött idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar