måndag 10 november 2008

Förkyld...

Skit också. verkar som att jag håller på att bli rejält förkyld. Och jag kan verkligen inte vara förkyld den här veckan, det funkar inte. Har redan fått ställa in våran medverkan på Sandras föderlsedagsfirande idag, vilket känns skittrist. Hade verkligen sett fram emot att träffa Sandra igen, och att få gå ut och äta mat på resturang. Nu blir det till att hålla sig hemma med varm choklad och näsdukar istället. Hoppas att det bli bättre de närmaste dagarna, jag kan verkligen inte vara sjuk just nu. För så här ser min vecka ut:

Måndag:
* Skola, inlämning av arbetsuppgift och föreläsning 15-17 Obligatoriskt om man inte vill ha "straffuppgift", som läraren uttryckte sig. Bara att släpa sig dit och försöka hålla ut. Måste dessutom skiva ner uppgiften innan jag åker.

* Fira Sandra på restaurang. Tyvärr inställt. Tror inte de andra besökarna vill ha mig där, snorig, hostande och nysande.

Tisdag:
* IKEA med Sanna. Får se om jag klarar av det, får se hur jag känner mig ikväll.
* Jobb 14-17. Måste vara där. Eftersom min kollega inte kan ha gruppen ensam. Skit också.

Onsdag:
* Skola 15-17. Obligatorisk föreläsning.
* Jobb 18-21. Ledarsamling. Kan visserligen vara borta då maken kan ta den själv, men jag vill ju inte missa den. Det är mitt ansvar.

Torsdag:
* Skola 12-14. Obligatoriskt seminarium
* Jobb 15-22. Måste nästan vara där. Mellan 15-17 den gruppen som jag är huvudansvarig för och kollegan inte kan vara ensam med alla barnen. Och sedan ungdomsgruppen, något mycket för maken att ha hela gruppen på 25 st själv kanske.

Fredag:
Faktiskt igenting inbokat. Kanske slutar med att jag ligger i sängen i en hög efter allt som jag faktiskt måste vara med på den här veckan.

Helgen:
Maken ledig och ingenting inbokat. Kanske åka till landet, sitta vid brasan, dricka choklad, ta höstpromenader?

Nu dags att börja med skrivuppgift som skall vara inne idag. Tur att det inte är så avancerad. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar