måndag 8 mars 2010

SPA-dag

Idag har jag varit på Axelsons igen. Idag blev det kurbad. Behandlingen inleddes dock med en kroppspeeling, följa av ett kurbad med ansiksrengöring, ansiktmask, ansiktmassage och skaplmassage. Hur skönt och mysigt som helst att ligga där.
Passade även på att boka in ytterliggare ett besök i slutet på månaden. Då blir det massage. Tyvärr är sen pengarna på mitt presentkort slut, men de har räckt till många behandlingar och nu får man väl börja spara själv för att ha komma iväg nästa gång.

Efter massagen passade jag på att köpa hem sallad från il Piatto i farsta och handla en sväng på Coop. Kändes konstigt att vara bebisfri så länge, men faktiskt ganska skönt att kunna göra saker i lugn och ro och bra för Malva och hennes Pappa att få lite tid med varandra bara de två.

Imorgon ska jag försöka ta mig ut en sväng. Promenad om vädret är så där fint som det varit sista dagarna och sen kanske upp till centrum för att hämta Malvas 6-månaders paket som kommit från Libero och finns att hämta på Lindex. Hoppas det finns nått kul där i som hon uppskattar.

Nu dags för sängen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar