tisdag 16 mars 2010

Centrumdag…

Idag har jag och Malva lunchat med Sandra och Axel. Det gick jätte bra, även om båda barnen tröttnade lite på slutet. Malva var trött, men ville så klart inte sova. Mest vara vaken, det var ju så mycket spännande att titta på. Men hur som helst så åt vi gott och pratade och hade mysigt. Och Axel hade vuxit och blivit så stor kille. Ser fram emot våren när vi kan tillbringa mer tid tillsammans och förhoppningsvis vara ute också.

Imorgon kommer eventuellt Malvas gudmor Sanna hit och fikar med oss. Hon hade varit lite småkrasslig och även Emil, hennes son, hade haft ont i huvudet ikväll. Stackars liten :(
Men vi hoppas på att de hinner bli bättre tills imorgon.

Det är roligt med vänner. Sandra och Sanna är mina allra bästa vänner. Och så Anja såklart. Och de är så bra vänner, för även om man är upptagen på sitt eget håll och i perioder inte hörs så ofta som annars, så vet jag att de alltid finns där och att de förstår att man kanske inte alltid hinner.

På måndag ska jag förhoppningsvis träffa mammorna från föräldragruppen. Det är ett riktigt toppengäng vi har fått ihop och så kul att vi ses även utanför BVC, hoppas det håller i sig.

1 kommentar:

  1. Underbara du.. Du är en av mina allra bästa bästa också! Kram o tack för att du finns!

    SvaraRadera