onsdag 20 januari 2010

Tokiga karl...


...men världens bästa är han! Och han är min :) Så glad att jag har dig i mitt liv och att jag får vakna bredvid dig varje morgon.

Du är världens bästa make och den absolut bästa pappan man kan tänka sig att ett barn kan ha. Malva är lycklig som får ha dig till pappa. Och Nelly som får ha dig till husse. Och jag vet att du alltid gör ditt bästa och att det ibland händer saker som inte du rår för men för oss är du ovärderlig och vi skulle inte klara oss utan dig. Du är min bästa vän, min kärlek och mitt allt. Och jag är så glad för den fina lilla familj som är våran. Du vet vad en familj innebär, du ställer alltid upp för oss och sätter oss främst, även framför dig själv. För det är sådan du är, du är en generös människa som prioriterar dina nära och kära först, och alla främst oss tre, dina tjejer.
All kärlek till dig älskade make!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar