onsdag 20 januari 2010

Onsdagen...

Idag har varit en hemmadag. Skönt var det i alla fall, Micke gick inte till jobbet förrens vid ett ungefär, då han jobbade hemma. Deras internet har inte funkat ordentligt sen innan jul så han kunde göra mer nytta här hemma. Så han jobbade på kontoret och jag var med Malva. Men vi kunde i alla fall äta frukost och så tillsammans, skönt på en vardag.

Sen gick han som sagt till jobbet, och jag röjde lite här hemma medans Malva låg i babygymmet. Satte också på kaffe, mina föräldrar kom förbi när de åkte från landet. Sen fikade vi och lagom tills de gick som somnade Malva. Så då kunde jag röja lite mer, ta hand om en del tvätt och lite disk.

Sen kom Micke hem och vi har mest tagit det lungt. Busat med bebis, jag har vikt lite mera tvätt och sen åt vi en lite sen middag. Men gott var det. Dubbelmarinerad fläskytterfilé och hemgjord klyftpotatis :)

Imorgon ska Malva och jag på föräldragrupp på BVC. Tyvärr kan inte Micke följa med imorgon, men det blir nog bra ändå. Vi få uppdatera honom. Imorgon ska vi bla prata smakportioner och mat! Tänk, på fredag blir Lillan 4 månader! Så otroligt fort det har gått.

Och idag är det MAX 3 veckor kvar tills Sandra & Kristoffer får sin lilla bebis. Som vi har väntat :) Fast det gör ju inget om du kommer ut lite tidigare lille vän....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar