torsdag 28 januari 2010

Hemma igen..

Så var vi hemma igen. Jag, Malva & Nelly har tillfälligt bott hos mina underbara föräldrar eftersom Micke fick vinterkräksjukan i tisdags. Han gick från att varit helt frisk, bara lite orolig i magen under eftermiddagen, till att totalkräkas på bara någon timme. Så medan han mådde som sämst sprang jag runt hemma och plockade ihop det allra nödvändigaste; kläder, blöjor, ersättning och allt. Sen släpade jag mig ut genom dörren bärandes på Malva i bilstolen, Skötväskan, en annan väska och två påsar samt Nelly i koppel.

Dagarna hos mamma och pappa var bra, så himla skönt att de alltid ställer upp på oss. Vet inte vad vi skulle göra utan dem. Vi blev i alla fall väl omhändertagna. Jag kände mig lite småsliten igår, mådde lite illa och hade ont i magen men det blev inget mer, men jag kunde i alla fall passa på att sova lite när jag inte kände mig helt ok.

Men nu är vi hemma, Micke är nästan symptomfri, lite trött bara, men vi tar det säkra före det osäkra och han stannar hemma en dag till. Jag måste nog ge mig ut och handla lite, blöjor och annat kul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar