fredag 8 januari 2010

Kallt...

Jag tycker visserligen att det har varit ganska mysigt den här vintern med snön och kylan men jag tycker att det räcker nu! Det är kallt. För kallt för att jag ska t.ex. vilja ta en promenad med barnvagen. Hur skönt är det i -10 grader?

Nej, nu hoppas jag att det snart blir lite varmare i alla fall. Och om jag ska vara helt ärligt längtar jag tills snön börjar smälta, när man hör hur det droppar från taken och ser hur det komer fram grönt!

För övrigt fick jag positivt besked från skolan idag, ska förhoppningsvis lägga fram en uppsats nästa torsdag. Hjälp, blev aningen nervös. Men hoppas på att det går bra och den blir godkänd, då är jag ett steg närmare min examen, vilket är mitt slutgiltiga mål. Det har kanske tagit längre tid än vad jag hoppades på från början, men för min del har det varit bra, att få varva med lite jobb och sen att vi fick vår älskade Malva. Men allt känns rätt, och jag tar det steg för steg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar