lördag 9 januari 2010

Att värdesätta det man har...

Ibland händer sånt som inte får hända. Men det gör det ändå. Sorgliga, ledsna saker. Igår avled en av våra ungdomsledare efter en längre tids cancer, 21 år gammal. Förstår ni, 21 år, det är ju ingen ålder. Hon hann ju knappt börja sitt liv. Våra tankar går givetvis till hennes familj och vänner.


Sådana här händelser brukar alltid få en att fundera. Att man kanske borde värdesätta det man har ÄNNU mer, hur otroligt tacksam man än är från början. För livet är så skört och kan ändras så fort.


Här är mina finaste, som jag älskar över allt annat. Mitt nyårslöfte, eller kanske mer tanke inför det nya året, är att försöka ta tillvara på varenda minut med de jag har runt omkring mig. För de betyder så mycket och livet är alltför värdefullt för att slösas bort.

1 kommentar:

  1. Usch vad hemskt.. Var det lilla Natalie från Jordbro eller någon jag inte hann träffa?

    :(

    SvaraRadera