söndag 23 januari 2011

Sköna söndag

Har haft en riktigt bra söndag. Micke jobbade större delen av dan så det här har Malva och jag hittat på:

* Busat och lekt med kusin-vitamin hemma hos honom. Sötare ungar än de där två får man leta efter LerSen fick barnen mat och så på med ytterkläder och ner i vagnarna så att…

*Sofie och jag kunde ta en riktig långpromenad.Barnen sov till och från. Vi var ute i ett par timmar och knatade, hittade snyggt tyg till nya köksgardiner till de och kollade på lite annat smått och gott. Avslutade på ICA där jag handlade extra god middag till Micke och mig, kände för lite extra gott idag.

* Gick hem till mormor och morfar där vi blev kvar ett tag. Malva busade som vanligt runt och det är så kul att se den glädjen hos henne när hon får leka med mormor och morfar. Sen stannade Malva där medans jag åkte och hämtade Micke.

* Vi kom hem, Malva fick mat, lite lek och sen blev det sängen och välling. Micke nattade henne medans jag började med våran mat. Lagom tills Malva somnat var maten klar

* Vi avnjöt entrecoté och pommes framför Solsidan, skrattade gott och mös i soffan. Sen avslutade vi med chokladmousse- och passionspannacotta-tårta, samma som vi hade på vårt bröllop. Supersmaskigt och det var jätte skönt att ha en vuxenkväll tillsammans bara vi två. Det behövs inför veckan som komma skall. Mycket plugg för min del och tiden tillsammans bli begränsad. Nu väntar strax sängen. Hoppas eran söndag varit lika bra som min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar