onsdag 3 december 2008

Onsdagspyssel...

Hemmadag idag.... Har ju period nu i skolan när jag skall skriva uppsats, så tänkte börja leta lite böcker nu idag. Ska kolla biblioteket närmast, annars universitets och KB. Men vore skönt att slippa åka till stan. Hur som helst så ska jag pyssla lite med det. Annars ska jag inte göra så mycket, gå ner till ICA och hämta ett paket som kommit. Även köpa frimärke och posta brev till CSN (som för övrigt inte är mina bästisar just nu). Ska även göra en sista koll på julkorten, som legat färdigskrivna i 1.5 månad, haha. Måste kolla hur många de är så jag vet hur många frimärken som skall köpas. Sen ska jag dammsuga och plocka undan lite, även om det inte är speciellt mycket.

Vi har funderat en hel del på det där med julklappar, maken och jag. Som vi tänker nu så funderar vi på att unna oss en kryssning med spabehandligar i mellandagarna, åka den 28:e dec kanske. Vi har ju allt vi behöver, så det känns som en bra grej. Skönt att få komma bort lite och att bli ompysslad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar