lördag 6 december 2008

Julklappar och helgen...

Jupp, helgen är full med grejer som vanligt. Kanske tom mer än vanligt.
Imorgon lördag skall vi först till hovet och se på hockey, födelsedagspresent till maken från min bror. Skall bli kul. Sen blir det direkt därifrån, eventuellt hem och byta om (eller så får vi göra det på Hovet haha) och sedan till jobbet och julfesten. Förhoppningvis hinner vi komma dit så att vi får i oss lite mat där. Sedan blir det väl jobb till 01.00 eller så. Eftersom vi är hemifrån från 15.00 til ca 01.00 så får huden spendera dagen, och natten, hos mor och far. Vi hämtar henne på söndagen.

På söndagen har maken gudstjänst som jag ska på gå, det är gospel och grejer så det blir nice. Sen jobbar han lite till och jag stannar nog på jobbet och gör lite planering och pappersarbete inför lägret den 19-21 dec.

Så var det det här med julklappar. Jag brukar annars vara ute i ganska god tid för inköp och liknande men i år har jag ingen aning om vad jag ska köpa. Problemet är dessutom att tre familjemedlemmar fyller år i slutet på november så jag då går ju de bra ideérna åt till födelsedagarna.
Maken och jag funderar i alla fall på att lösa det enkelt, och trevligt. Vi funderar på att unna oss en kryssning med lite olika spabehandlingar. Få komma iväg lite bara vi två... Skall undersöka saken närmare, men skulle tro att det blir bokat i nästa vecka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar