söndag 24 oktober 2010

Tävlingstips!

Jag älskar att sy. Är väl kanske inte världens bästa, men jag tycker att det är roligt, och jag tycker nog att det blir bättre och bättre. Har mest blivit gardiner, hem till oss, till mamma och även till landet. Har även sytt varsin filt som barnen (Malva och hennes kusin) fick i julklapp förra året och de blev riktigt bra faktiskt.
Jag har ju turen att min mamma har en symaskin, så jag kan vid behov låna hennes. Men det vore ju helt fantastiskt att ha tillgång till en egen, och lite bättre, maskin. Därför tävlar jag om en maskin och håller tummar och tår för att vinna. Skulle vara kul att få sy lite nya gardiner lagom till jul till nya hemmet:

Jag tävlar hos Symaskineriet om en Janome symaskin !

Janome JR 1012 är en användarvänlig symaskin med inbyggd trådavskärare
och ”snapp on” fäste för snabbt och smidigt pressarfotsbyte.

12 sömmar + 4-stegsknapphål
5 års rikstäckande fullgaranti

Värde: 2 195 kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar