onsdag 20 oktober 2010

Dagen i korthet.

Idag har vi:

* Vaknat ganska tidigt. Jag skrev ju igår att Malva säkert skulle vakna tidigt bara för att jag skrev att hon börjat sova länge på morgnarna. Så blev det också, även om hon inte vaknade förrens halv 7.

* Varit på öppna förskolan. Malva älskar verkligen att vara där. Kul att se henne springa runt, busa med de andra barnen, plocka med alla grejer. Och sen slår hon en snabb blick över axeln, springer och ger mig en kram och sen bort igen. Ungefär som att hon ska kolla läget; "va bra att du är här mamma, nu kan jag gå och leka igen".

* Varit hos mor och far. Vi åt lunch där och Malva tog in sovstund i mormor och morfars säng.

* Varit på invigning av nytt köpcentra här i närheten. Jösses va FOLK. Människor överallt som skulle puffas och knuffas. Men lite fynd gjorde vi i alla fall. Och jag kom hem med ett presentkort på Lindex på 2oo kr, inte fy skam.

*Kom hem, åt grillad kyckling och småslappade.

Det var våran dag i korthet. Nu är det sovdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar