lördag 27 februari 2010

Jag vann!

Grattis till mig. Jag har tävlat i en blogg och vunnit ett namnsmycke och kedja i silver! Superfint kommer det att bli. Från www.mysilver.se, kika in på deras fina grejer.

Nör jag läste mailet imorse och fick veta att jag vann så tyckte Micke att jag borde köpa en trisslott. Så det ska jag nog göra idag. Kanske lika bra att ta två på en gång. Återkommer om det nu skulle vara så att turen fortsätter följa mig.

Idag ska jag på tjejmiddag hos min vän Sanna. Det ska bli roligt, men även lite konstigt då Malva ska vara hemma med sin pappa. Nog för att jag vet att hon har det bra med sin pappa, men lite jobbigt blir det att åka ifrån henne i alla fall. Som tur är blir det ju inte så länge i alla fall :)

Får se annars vad som händer idag, om vi kanske tar oss ut en sväng och handlar lite. Ska betala räkningarna också och sen blir det väl nästan bara att göra sig i ordning för att åka på middagen.
Övrigt under helgen ska vi på en visning imorgon och på måndag (som räknas till helg här hemma) så ska vi till Sandra och Kristoffer och träffa söta Axel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar