fredag 5 februari 2010

Fredagskväll...

Dagen idag har varit väldigt händelserik.

Malva hade en mycket bättre natt i natt, även om det var lite krångligt, men man kände sig ändå hyfsat pigg när man gick upp. Så det blev upp och plocka i ordning det vi skulle ha med oss. Sen fick Malva frukost och jag slängde i mig två mackor också innan vi packade in oss och gick till min bror.

Brorsan, Vincent, Mamma, Malva & Jag skulle nämlingen till en bekant som har en second-hand-affär med bara barngrejer. Massvis med kläder, leksaker, böcker och massor av annat. Så dit åkte vi idag och shoppade massa fint för en sån där lagom stor peng. Så kul att få med sig en hel kasse hem med flera klädesplagg, några leksaker, en mobil och ett par skor för under 400 kr!
Helt perfekt. Och mycket av kläderna ser helt nya ut, så känner mig jätte nöjd med dagens fynd och hoppas vi snart kan åka dit igen och fynda lite mer inför sommaren.

Sen blev det hem och byta om. Pappa mötte upp mig och skjustade mig till Jordbro Kyrka där Micke redan var. Idag var nämligen Natalies begravning. Otroligt jobbigt så klart men även ljust och fint, jag tror att Natta hade varit glad att så många kom. Och massor av fina blommor och högen på kistan med handbuketter blev så stor att en del fick lägga sina blommor bredvid kistan på golvet, allt fick inte plats. Men det kändes i alla fall att ha varit där.

Malva var under tiden hemma med Mormor & Morfar och allt hade gått jätte bra. Så skönt att hon även kan vara hos andra under tiden.

På tal om det fick jag ett sms från Malvas Gudmor och min fina vän Sanna om jag ville följa med på Golden HIts den 27/2. Och jag vet inte hur jag ska tänkte egentligen.
Jag vet inte om jag är redo att lämna Malva en hel kväll redan, även om jag vet att hon har det bra med sin pappa eller sin mormor och morfar, om nu pappa också skulle följa med.
Jag har dessutom aldrig varit någon "ute-tjej", har aldrig direkt hängt på krogen och vet inte om det är min grej riktigt. Ska i alla fall fundera på saken. Sen om jag följer med är en annan sak hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar