torsdag 15 januari 2009

Shoppingrunda...

Efter ovanligt stor lön och dessutom lite överraskande inkomst från annat håll beger jag mig idag till centrum, för att nöjesshoppa. Ok, lite nytta kommer jag göra också, siktet är i första hand inställt på en ny vinterjacka. Men skall dessutom försöka få tag i lite annat Vet inte när jag gjorde sådant senast.

Pga den höga lönen kommer även minst 3000 att sparas till närliggande planer. Kommer inte avslöja allt innan det är klart dock, men vi planerar landsflykt i maj! Nice, nice...

Således händer inte mycket mer idag. Shopping och göra lite nytta... Köra några diskmaskiner skall jag också. Här måste påpekas att vi har en bänkdiskmaskin som inte rymmer överdrivet mycket, därför får vi diska flera gånger. Diskberget är inte så pass stort att det ännu tagit över våra liv totalt. I övrigt blir det kanske att fundera på lite jobb, och skissa planer inför helgen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar