fredag 9 januari 2009

Inte mycket händer här...

Men det beror på att jag varit upptagen, som vanligt.

I onsdags blev det dock ytterliggare en långpromenad, då maken jobbade så drog jag med hunden och vi var ute i ungefär 1 timme och 15 min. Inte så tokigt va? Vi gick en del kringelkrockar men hamnade till sist hos mamma där vi umgicks till maken hämtade oss. Vi var även ute en sväng med mamma och promenerade, kanske 20 min.

Gårdagen var fylld med jobb, började med möte kl. 10, och sedan rullade det på. Satt ner med chefen och diskuterade, och ska börja spåna på ett terminsschema till ungdomsgruppen. Nu när gruppen är så pass stor så kan det finnas utrymme för extra personal, dvs Jag! Så ska sätta mig ner och spåna på hur det kan bli, måste ju även kunna motivera för högre instanser att vi behöver ha en personal till.

Idag blir en ganska lugn dag. Ska skriva klart det sista stycket på en uppsats, kanske tar någon timme. Sedan mailar jag in den och hoppas på att handledaren finner den intressant, och godkänd.
Sedan funderar jag på att ta en prommis med vovven igen. Känns som att man får passa nu när det är så pass fint väder. Strålande sol har vi idag med. Så en timme ute kanske inte vore fel?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar