söndag 18 januari 2009

Att känna lycka...

...efter en riktigt bra helg, är vad jag gör nu. Nästan sådär att man inte vill att den nya veckan ska börja, bara för att få vara kvar i den där fina helgen.

Lördagen spenderades med underbart sällskap i form av några av de bästa. Maken och jag gjrode stan tillsammans med världens bästa Sanna och hennes Rolle. Vi åt väldigt goda biffar till middag och avslutade med diverse efterrätter, apelsinsorbet och chokladmousse för min del, mmm! Sedan gick vi till bio, inhandlade biljetter och traskade iväg till ett ställe i närheten för mera samvaro. Vi tjejer tog varsin drink, skitgoda, maken en öl, och Rolle som var chaufför, en latte.
Sedan såg vi film, Wallander, vilken var överraskande bra. Efter filmen hade vi sån tur att vi fick skjuts hem av Sanna & Rolle.
Måste även passa på att tacka Sanna & Rolle för ett fantastiskt sällskap, det var länge sen jag hade så trevligt. Lagom avslappnat och najs... Tycker bara synd om Sanna som nu ligger hemma och är sjuk.

Dagen idag har spenderats hemma, inte gjort så mycket. Förberett mig inför imorgon då skolan börjar igen, och gjort en hel del funderingar. Allt som allt har det varit en kanonhelg. Ser redan fram emot nästa, då maken dessutom är ledig hela helgen.
Kanske dags för en brunch på Hasselbacken?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar