lördag 10 januari 2009

Modebloggar?

Hur roligt är det egentligen att läsa alla dessa modebloggar? För att få reda på vad folk har på sig? Visst, man kanske kan hitta någon form av inspiration till sen egen klädsel. Men har vi verkligen blivit så tråkiga att vi inte själva kan tänka ut vad vi vill ha på oss? Eller har folk blivit så lata att det bara är enklare att kolla på någon som vet hur det ska vara och sedan kopiera?
Hur roligt blir det i längden då? Om alla går runt och ser likadana ut.

Nåväl, dagens klädsel kan jag ju bjuda på i alla fall. Dock ingen bild. Jag äger ignen fungerande kamera och är för oteknisk för att få in en bild från mobilen.
Nåväl:

Smalrandig vit-svart tröja (tänk fånge på gammalt fängelse?
Svarta byxor med hängslen (tänk karlsson på taket utan propeller)
samt kritstreckrandig hatt

Med andra ord. Jag ser ut som en förrymd Karlson på Taket med gangsterhatt!

Hämta inspiration från det ni!

1 kommentar:

  1. Haha!!!! *Asgarvar* Du e så sjukt rolig...

    Men i min fantasi ser jag värsta mode-pinglan...

    SvaraRadera