fredag 9 januari 2009

Är vi alla olyckliga?

Läste en insändare i Metro att det endast är olyckliga människor som bloggar, eftersom de behöver någonstans att ventilera sig. Så kand et kanske vara, men jag vet itne hur det är med er andra. Jag skriver i alla fall mer när jag mår bra/det har hänt något roligt osv. Inte slänger jag ut värsta inlägget om hur livet är skit de dagar det verkligen känns så. det känns aningn för privat. Visst kan man ventilera sådant också, men inte lika mycket.

Så, är vi bloggare alla olyckliga?

2 kommentarer:

  1. Absolut inte!!

    Tycker inte att olyckliga människor bloggar. Det är väl snarare olyckliga människor som orkar lägga energi på att klaga på andra...

    Jag blogaar mkt riktigt för att få skriva av mig.. Så jobbigt att ringa upp någon o berätta halva livet o den har kanske varken tid eller lust att lyssna. På en blogg får ju de som vill läsa. Sen bloggar jag ofta om saker jag tycker är inttresant att läsa om hos andra...

    Men bara när jag e lycklig.. E jag bitter o olycklig så pausar jag ett tag...

    SvaraRadera
  2. Jo eller hur. När man mår dåligt har man ju ingen lust att sitta vid datorn direkt.
    För oss är det ju bra, då svärmor bor en bra bit bort. Men hon kan ändå hänga med i vad vi gör eftersom hon läser bloggen

    SvaraRadera