söndag 4 januari 2009

Fina vädret...

Det fina vintervädret ledde till att planer genast skapades i mitt huvud om att dra ut familjen på en söndagstur. Tyvärr har maken drabbats av riktigt illa ryggont, så det gick ju i stöpet. Dock pratade jag med brorsan lite senare och det visade sig att de skulle ut och ta en tur på isen, så jag och vovven hängde på. Skönt att komma ut, frös inte ett dugg trots att termometern visade på
-9 grader, men jag var välklädd.

Senare när vi kom hem så gick vi hem till brorsan, även maken orkade ta sig dit, vi åk thaimat och spelade buzz och wii. Grymt roligt. Det är bra att ha ett jobb med tillgång till mycket leksaker...

Nu ska jag krypa ner bredvid min stackare i soffan och bara vara. Imorgon är det dags att på allvar ta itu med skola och uppsats efter helgerna igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar