måndag 10 maj 2010

Massvis att göra...

... men inte så mycket blir gjort, då Malva inte har nån lust att sova. Har nu lagt henne i spjälsängen, men hör hur hon ligger och pratar och bökar runt, så sover gör hon i varje fall inte. Men hon skulle behöva det, eftersom hon sov konstigt igår på dan och somnade alldeles för sent, så hon har sovit för lite i natt, vilket märks på humöret.

Jag har i alla fall lyckats ringa till veterinärer och på onsdag ska klorna klippas på hunden, vare sig hon vill eller inte. Hoppas det går bra bara. Vore så skönt för oss alla om det blev ordentligt gjort.
Sen behöver jag även ringa/maila försäkringskassan, då jag kommer jobbar 4 dagar den här månaden, så kan jag ju inte ta ut FP de dagarna. Skönt med lite extra pengar i kassan också, lagom till flytt och semester.

Nu blev det tyst där inne! Verkar som att hon har somnat, skönt för oss alla. Nu ska jag ta itu med försäkringskassan och även boka flyttstädning, för städa själv tänker jag/vi inte göra!

Sen kanske dags att packa några kartonger?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar