måndag 23 januari 2012

Kittlande upplevelse

Idag var maken och jag på FiskSpa, spännande upplevelse och roligt att ha provat det. Kanske inget man gör varje dag i alla fall.

Imorgon är det åter dags att sätta sig med näsan i böckerna. Just nu är min motivationsnivå riktigt låg och jag har verkligen ingen lust. Men det måste ju göras. Fortfarande den där oroskänslan i magen. Vill egentligen bara vara hemma hela dagen, kramas med min lilla älskling och hitta på massa mysigt med henne. Yr i huvudet är jag också, ganska ofta just nu. Som ytterliggare en liten present så spökar mitt blodtryck igen. Känner av det både när jag går, står och ibland tyvärr även sitter. Jag har inte lågt blodtryck, jag har så lågt att min läkare första gången trodde att hon hade mätt fel. Lågt på gränsen till att de flesta andra nog skulle svimma av det. Vem behöver piller och annat skit när det räcker med att resa sig upp för att hela världen ska snurra en stund?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar