onsdag 13 maj 2009

Lovely!

Åh, det var sååå skönt med massage. Och ont. Allt på samma gång. Men vet ju att jag har problem med vissa områden och att det också skulle kännas. Men kan tänka mig att det blir så mycket bättre efter några gånger. Ska försöka boka in ett 20 min's pass om ungefär två veckor.

Hämtade i alla fall upp min älskade på vägen, han hade varit på Kumla Herrgård och ätit trerätters. En del av hans jobbförmåner är för bra för att vara sanna. Hur som helst så tog vi oss in till stan, och min tilltänkta parkeringsplats var ledig. Perfekt, bara några minuter från gallerian och mindre än halva priset mot parkeringsgaraget. Vi gick lite i gallerian och kollade, köpte present till våran vän och arbetskamrat som tar examen på fredag. Blev en väldigt bra present och jag tror han kommer bli riktigt nöjd.
Sen var jag på min massage medans maken läste tidningen i vänthallen. Riktigt duktig var hon som masserade och man låg bra på den där specialbänken.

Tänkte nu passa på att sjunka ner i ett riktigt varmt bad så kroppen får slappna av lite till. Håller på med en spännande bok också, så det blir perfekt avslutning på en bra dag.

1 kommentar: