tisdag 12 maj 2009

Halvvägs till framtiden....

Har i flera dagar varit på väg att uppdatera bloggen, men något har alltid kommit i vägen så där på kvällen.

Men idag har jag i alla fall jobbat, skitkul som vanligt. Åh, jag saknar verkligen mina söta små och det ska bli så kul att få jobba med de i tre veckor i sommar. Ser verkligen fram emot det!

Som de flesta av er vet nu så har jag en inneboende i magen. Vi är med barn och väntar på Liten som beräknas i slutet på september. Jag mår toppen, har verkligen mått perfekt under hela graviditeten. Lite illamående i början, men det gick ju att kontrollera med armband från apoteket. Finns ju ingen anledning att må illa när det finns så bra hjälpmedel. Köpte även hem postafen, men behövde ju aldrig ta dem. Som sagt att vara gravid är toppen, jag mår som en prinsessa och vi väntar så på den där inne. Vi vet inte vad barnet har för kön, och tänker vara så pass "konstiga" i dagens läge att vi inte heller tar reda på det. För oss räcker det att veta att allting såg perfekt ut enligt barnmorskan som gjorde ultraljudet. Så i slutet på september eller där omkring får vi träffa våran nya familjemedlem och vi väntar otåligt.

1 kommentar:

  1. Ska bli såå spännande.. Jag väntar också med STOR spänning...
    Kram

    SvaraRadera