onsdag 13 maj 2009

Dags för massage!

Idag skall jag på massage på Axelssons Spa i gallerian. Ska bli underbart skönt. Fick ju ett välfyllt presentkort av min man, mina föräldrar samt min mans pappa och min mans mor och hennes sambo. Så idag skall det utnyttjas för första gången! Och det passar bra också eftersom de har massagebänk anpassade för oss med magar. Ska bli skönt att hinna med det nu, nästa vecka har vi ju semester, vi åker till landet på lördag och behöver inte åka hem förrens nästa fredag, vilket ska bli så skönt. Dock får ett par av mina pluggböcker följa med ner, men hellre sitta där nere och läsa i solen än hemma. Skall även försöka hinna med årets första besök på glasscafeét, om vädret tillåter.

2 kommentarer:

  1. Gud va härligt.. Om du inte bränner hela kortet kanske vi kan gå tillsammans nästa gång??

    SvaraRadera
  2. Sanna: Det var grymt skönt, även om det gjorde ont bitvis, men det är väl lite meningen i alla fall.
    Bränna hela kortet på en gång är lite svårt, då det var på 3500. Så jag har gott om pengar kvar. Funderar på en 20 min's om ungefär två veckor, för då hinner jag gå innan vi åker på semester. Hur ser det ut för dig då?

    SvaraRadera