måndag 23 maj 2011

Så mycket planer...

Som jag längtar efter den här sommaren. Vi ska ha långledigt, hela familjen tillsammans nästan hela sommaren. Det ska bli så skönt. Vi har en del planer på vad vi vill göra, vart vi vill åka och hitta på. I veckan ska jag försöka ta tag i planering lite grann. Det känns skönt att i alla fall ha lite struktur på hur vi ska ha det.

Ser även fram emot lite tid hemma. Att kunna fixa sånt man inte riktigt hinner annars. Jag ska få upp ett skrivbord så jag kan ställa upp symaskinen och sen sitta där och sy. Har en del saker jag vill fixa och göra, så det ska bli kul. Längtar efter att få jobba lite mer praktiskt och inte bara läsa, läsa, läsa. Jag längtar också efter såna där oplanerade dagar när man tar dagen som kommer. Åker och badar, grillar korv till lunch eller bara slappar inne med en film om det regnar. Och i år har vi så mycket semester att även sådana dagar kommer hinnas med. Inte vara massa dagar när man åker fram och tillbaka och ska hinna med så mycket. Men inte i år. Vi ska bara vara, ta hand om varandra och leka med våran prinsessa hela dagarna. Underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar