måndag 6 april 2009

Sjuklingar...

Jo, tråkigt men sant, här hemma har årets förkylning slagit till. Sen i torsdags är jag dålig, och maken började väl i fredags. Hoppas på att det vänder snart. Tyvärr missar jag en del bra grejer i skolan, mer får läsa desto mer hemma. Och jag som verkligen var laddad för den här kursen. Så typiskt.

Hur som helst känns det i alla fall lite bättre idag. Man kanske tom kan ta itu med lite vardagssysslor här hemma. Hade planer i helgen på att baka en del, men det blev ju såklart inte av. Kanske prövar om det går bättre idag, vi får se.

För övrigt fyller jag år om typ tre veckor. 25 och allt. Lite halvjämnt och halvgammalt. Har verkligen INGEN aning om hur jag vill ha dagen. Det blir ingen fest i alla fall, varken jag eller maken är speciellt inne på det. Kanske bara bjuda över de närmaste? Men vad innebär i så fall det? Hur många ska man bjuda? Vart ska man vara, hemma/borta? Och vad ska man bjuda på? Räcker det med fika eller förväntar sig folk mat också? Nåväl, vi får väl sätta oss och tänka igenom det där så snart som möjligt. Antar att folk snart kommer börja fråga.

1 kommentar:

  1. Härmed bjuder jag in mig hos dig den 1:a maj... JAg börjar arbeta klockan 21 men kommer förbi en stund innan.. Jag förväntar mig fika!! Kanske en matbit...

    Bara så du vet! ;)

    Hahahahahhaha

    SvaraRadera